جاروبرقی

جارو شارژی مایر مدل MR_13500

از {{model.count}}

MR_13500 maier 2 in 1 cordless vacuum cleaner

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

 جارو شارژی مایر مدل MR-13500  قدرت موتور  75 وات و توان مکش 14.8 وات دارد، اگر خانه یا آپارتمان دارید با مبلمان و قفسه های کتاب و میزهای کار گوشه کنار تخت خواب که دسترسی به ان سخت است ، پس این مدل جاروشارژی مایر  برای  شما ایده آل است. شعاع عملیاتی بدون محدودیتی  به شما ارائه می دهد که فضای کافی است تا در هر زمان مجبور به  جستجوی  پریز برق دیگری نباشید. همچنین کنترل جارو شارژی با یک سوئیچ کشویی ارگونومیک که به خوبی قابل مشاهده و کار با آن باشد ، شما را به راحتی متعجب خواهد کرد. جاروشارژی میله ای باریک است و دارای مرکز ثقل کمی است ،جاروزدن با آن به معنای واقعی کلمه یک لذت است.

پس از تمیزکردن این جارو شارژی مایر ، مطمئناً از دسته تاشو و امکان جداسازی ان از بدنه ,بدون کیسه بودن و  مخزن مناسب ان با ظرفیت 0.4 لیتر و باتری لیتیمی,قابلیت سایکلون Cyclone و  توان مکش 14.8 قدردانی خواهید کرد. کابل درهم برای همیشه از گذشته خواهد بود. ذخیره سازی نیز به همین سرعت انجام می شود.

جاروشارژی مایر دارای ابعاد جمع و جور ، سبک و باریک است. می تواند در یک فضای کوچک جای بگیرد. توقف یکپارچه ضد لغزش امکان پشتیبانی از آن را بر روی دیوار نیز فراهم می کند. یا می توانید آن را در پشت براکت دیواری آویزان کنید.

برای  تمیز کردن کاملا راحت ، آسان است که مانور دهید . میله مکش باریک و دارای  یک مرکز ثقل پایین , به همین دلیل تمیز کردن با ان به معنای واقعی کلمه یک  لذت است. بدون نیاز به جابجایی چیزی بین مبلمان و مبل به زیبایی حرکت  خواهید کرد .

ابعاد
250x220x1100 میلی‌متر
وزن
3.5 کیلوگرم
توان مکش
14.8 وات
قدرت موتور
70 وات
نوع جارو
عصایی
نوع اتصال به منبع تغذیه
بی سیم
میزان شارژدهی باتری
بیش از 40 دقیقه
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه
5 ساعت
گنجایش مخزن
0.4 لیتر
نوع باطری
لیتیوم
قابلیت تنظیم توان
ندارد
قابلیت سایکلون (Cyclone)
دارد
موتور اینورتر
ندارد
دسته تاشو
دارد
سری قابل تعویض
دارد
امکان جداشدن از بدنه
دارد
فیلتر قابل شست و شو
دارد
رنگ
سفید
مشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...